Кошик
61 відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (68) 396-39-84
+380 (93) 232-17-65
MyDecoShop
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Обмін та поверненняПокупець має право повернути придбаний товар в оригінальній упаковці, не вживаний, з документами, що підтверджують покупку і оплату з поясненням причини повернення протягом 14 днів з дня покупки товару Покупцем, згідно із законодавством України. Увага! Товар під індивідуальне замовлення (розмір, колір, зображення та ін.), що був виготовлений зі слів замовника і ним же перевірений і підтверджений поверненню не підлягає! (Стаття 9 Закону «Про захист прав споживачів»). Згідно Закону України «Про захист прав споживачів», продавець (виробник, виконавець) зобов’язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію (стаття 6). Продавець не несе відповідальність за використання товару. За технічні умови, що вказані на пакуванні, та їх дотримання, відповідальність несе виробник та покупець. З технічних особливостей продукції звертайтеся до виробника за вказаними контактами на упаковці чи тарі. Будьте уважні, дотримуйтесь технічних умов використання товару, як вказано виробником. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» Стаття 4 «Права та обов’язки споживачів», споживачі зобов’язані: 1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником документації на товар; 2) в разі необхідного роз’яснення умов та правил використання товару – до початку використання товару звернутися за роз’ясненням до продавця (виробника, виконавця); 3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару; 4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару – застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки, а в разі відсутності таких правил – дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner